Mitt band hamnar på spotify,cdon,itunes

2011-02-26 @ 20:35:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Som jag skrev igår så tänker jag hoppa på att börja blogga igen.
Men absolut inte om det jag skrev om tidigare.
Har man en pappablogg eller bara en föräldrarblogg så är det extremt lätt att alla inlägg blir lika dana, och hur roligt är det att läsa?

Vad jag kommer skriva om är enkelt – allt möjligt som jag vet att DU kommer känna igen dig i, bli glad för, känna värme och även tycka är intressant.

Hur som helt så tänker jag ta detta inlägg med att marknadsföra mitt bands debut album som släpps den 7 mars precis över allt. Cdon.com, spotify, itunes och så vidare.
Jag har tagit tillfället i akt och gjort en demo version av alla låtar.
Så nu får ni chansen att lyssna lite på vad som vi i RECIUM hoppas ska bli en jävligt bra platta.


http://www.youtube.com/watch?v=T4tSjXAg0OU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback