Livet är fullt

2011-02-25 @ 21:11:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet, jag kan inte bestämma mig om jag ska blogga eller inte. Men den här gången höll jag mig ifrån bloggandet väldigt länge. Men jag måste erkänna att jag har saknat det ibland, men har inte haft ork att skriva. Tro det eller ej. Men mitt liv just nu är fullt. Inte nog med att jag jobbar 100% jag är också mitt uppe i att lansera mitt bands debut album som ska släppas den 7 mars om allt går som det ska. Men nog pratat om det. Idag var jag ledig från jobbet. Och vad gör man på sin enda lediga dag. Jo, jag och frugan tog med barnen till busfabriken och tillbringa hela dagen där. Det är väl en plats man själv kan vara som ett barn. Springa omkring och klättra och ha allmänt roligt. Men nu är kvällen här och barnen sover för längesen. Så nu ska jag ta och titta på Julia Roberts nya film "eat, pray, love" få se om man orkar se hela. Känner mig lite små trött + så ska jag upp vid 6 imorgon för att jobba. Aja, ni alla får ha en trevlig fredags kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback