Tv4 intervjua mig

2010-09-01 @ 12:42:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken förmiddag det här blev.
Först lämna jag grabbarna på dagis. Sedan hoppa jag och Elizia på bussen och åkte och möte upp Camilla. Sedan tog vi alla en tur ut till coop för att se om vi kunde hitta något roligt.
Visst så hitta vi saker men inte till oss. Vart lite leksaker till Oscar och Alvin istället. Men då har dem något att göra när de kommer hem från dagis.

Sen hoppa vi av vid netto för att små handla lite. Men då kom en tjej från tv4 och fråga om vi skulle rösta. Svaret är som vanligt ganska enkelt NEJ. Det tyckte hon var bra för då kunde hon intervjua mig. Så nu ska man vara med i någon minut på tv4 (ikväll tror jag) se om man gjorde bra ifrån sig hehe.

Men nu snart är det dags att hämta hem mina små pojkar från dagis och fortsätta dagen ute i det härliga vädret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback