Tråkig eller en bra höstdag?

2010-09-13 @ 08:36:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ännu en tidig morgon. Tror att jag aldrig kommer vänja mig med tidiga mornar.
Visst så går jag upp med barnen och gör frukost och så. Men man ser ju ett som Titanic själv.
Det tar allt någon timme innan man är pigg och är redå att möta dagen.

Hur som helst så är alla morgonrutiner klara och nu kan jag dricka kaffet i en lite mer lugnare miljö:)
Vad som händer senare har jag dock ingen aning om. Camilla har skolan fast det är inte fören sena eftermiddagen. Men att bestämma något så här tidigt är onödigt, för man vet aldrig vad det blir för väder. Så jag avvaktar och ser om man kan få en bra höstdag eller en tråkig.
Men en sådan super pappa som jag så har barnen aldrig tråkigt.


Nu ska jag fortsätta med kaffe och se om den vill åka ner i magen och göra någon kullebytta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback