Och sen kom kvällen

2010-09-02 @ 20:21:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vilken härlig eftermiddag det blev.
Självklart vart det skogen med lite massäck efter att vi hämtade Oscar och Alvin på dagis.
Men innan fick vi allt ta en tur till affären för att köpa lite smått och gott vi skulle ha med.

Väl i skogen vart det lek och kottkrig precis som vanligt.
Vädret var på topp, eller lite små kyligt var det men det regna i alla fall inte och då finns det inget att klaga på.

Efter skogen vart vi inbjudna till Brittan på lunch. Kanon gott och det tackar vi för.
Och efter det, då vart det att ta en ny promenad hem till min mamma och säga hej.
Grabbarna försvann direkt in på min lillebrors rum och titta när han spelade tv spel.
Jag och Camilla samt elizia var i köket och små prata med min lilla mamma.

sen när vi kom hem så stod Camillas mamma & lillasyster utanför oss och väntade.
Det vart lite mer prat men klockan tickade på så det vart bara en snabbis.

Måste säga att eftermiddagen har sprungit iväg.
Och skönt är det. Älskar när man har saker hela tiden att göra.
Men nu är det kväll och det är snart dags för lite mys framför tv:n med frugan.

Klicka på bild för förstoring





Kommentarer

Postat av: rock n roll mamma

det låter som en underbar dag! och vilka fina bilder på söta barn!!

2010-09-02 @ 20:27:02
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback