mysig dag på badhuset

2010-09-03 @ 20:45:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Och så var den här dagen över.
Måste säga att det har varit en riktigt mysig familjedag i badhuset.
Oscar och Alvin var som vanligt – fisken i vattnet.
De hoppade omkring och tog inte ens lite lugnt.
Någon respekt för vatten kan jag inte påstå att dem har.
Visst dem tar det lite försiktigt när det är lite djupare vatten.
Men det är bara lite försiktigt.
Sen har vi lilla Elizia som också var som fisken i vattnet. Men det har hon varit sedan hon tog sitt första bad i badkaret. Men nu hade hon lite mer plats att röra sig på.
Och hon tog verkligen vara på det. Hon gick väl runt hela bassängen
flera gånger, skvätte vatten och skratta.

När vi kom hem så var inte det roliga slut där. Oscar och Camilla tog en cykeltur
och hämta Elizias nya kläder på posten. Oscar måste ju cykla själv nu när han kan.
Man kan inget annat än att vara stolt över honom.
Jag och Alvin gick in till Britt där Alvin fick baka en sockerkaka.

Och efter det så har bara Oscar & Alvin lekt ute med andra barn och haft roligt.
Jag själv förstår inte hur de orkar. Jag känner mig helt död efter badhuset.
Men visst, barnen somnade snabbt när de nu la sig och koppla av.


Kommentarer

Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jasså du med, ja så tråkigt att vara förkyld :/ men sånna tider nu så bara att gilla läget! händer idag dÅ? :)

2010-09-04 @ 09:54:15
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback