Mer död en levande

2010-09-04 @ 10:44:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag känner mig mer död en levande.. typ i alla fall.
Jag har nämligen blivit dö förkyld och alla vet hur vi killar är när vi blir förkylda hehe.
Men jag har faktiskt hellre maginfluensa en att vara förkyld. Det är det värsta jag vet.
PLUS så får man oftast huvudvärk på köpet och det gör inte saken roligare.

Så nu blir det att hänga in jeansjackan och ta fram min sköna, långa vårjacka.
Hoppa över att ta på t-shirt och ta istället en långärmad tröja.
Sen borde jag nog inte åka på en förkylning på ett tag, hoppas jag i alla fall.

Men den här förkylningen ska inte hindra mig att gå ut och ha roligt.
Ska nämligen nu ta på mig lite varma kläder och leka i parken med barnen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback