inkheart

2010-09-27 @ 19:55:47 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Go kväll gott folk. Äntligen kväll eller vad säger ni?

Den här dagen har verkligen sprungit iväg. Vid 09:30 var hela familjen iväg till hemgården(öppnaförskolan) Mycket lek och bus för barnen och där har man ju varit förr så det var kanon trevligt för en annan också. Tog mig även en titt på tiderna dem har öppet och det visade sig att på torsdagar har dem barncafé upp till 2 år och det passar mig och Elizia utmärkt, då har vi en dag uppbokad i veckan för lek och bus.


Efter vi kom hem vart det mat och sedan bar det av igen.
Camilla åkte till skolan och jag och barnen tog en lång promenad för att hämta min film som kom idag. Förstår inte varför den kom på andra sidan stan när det brukar komma till närmsta affär som har post, men inte idag. Hur som helst så fick man tiden att gå.

När vi sedan kom hem så tog jag och elizia en tur med hunden och grabbarna stannade vid parken och lekte med deras kompis. Och VIPS så sitter man här och har en grym huvudvärk och känner inte för någonting mer.
Så nu ska jag ta en kopp kaffe och slå på nya filmen Inkheart


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det där är en bra film=)

2010-09-28 @ 20:40:25
URL: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

Postat av: madde

Åh ser ut att vara en film för mig :D



Kikar runt på fler föräldrar som bloggar och använder bloglovin. Så kikar in här med och lämnar ett spår :-) .

2010-10-05 @ 16:17:44
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback