Hopp & skutt mellan raderna

2010-09-06 @ 11:44:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äntligen är jag på bättringsvägar.
Känner mig lite mer friskare men istället så är jag fruktansvärt trött idag.
Men det går väl över snart hoppas jag.

Kom precis in efter att ha varit ute med grabbarna i parken och lekt.
Nu blir det lite mys här hemma innan det är dags att laga mat och sedan gå ut igen.

När Camilla kommer hem från skolan idag så har hon med sig Oscars nya
cykel som hon ska gå och köpa efter hon slutar.  Vi lovade Oscar att han skulle
få en ny så snabbt han började cykla utan stödhjul. Nu har han gjort det och han
tjatar hela tiden när hans cykel ska komma. Så idag får det allt bli av.

Imorgon är det Ikea som gäller för oss. Åker direkt efter vi har lämnat grabbarna
på dagis och ska köpa in saker till Elizias rum. Det är dags att bli klar med det rummet nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback