En djävulsk natt

2010-09-05 @ 10:35:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet inte vad som är värst. Att jag har sovigt i 3 timmar eller denna förbannade förkylning.
Anledningen för mina tre timmars sömn är att mina kära dotter Elizia
vakna minst en gång i timmen igår kväll/natt tills Camilla kom hem.
Det var helt enkelt en jävulskt kväll/natt.
Men nu ska jag inte gnälla över det. Det är en ny dag med toppen väder ute.
Så jag kan allt tänka mig att det blir mycket lek ute idag.
Även så ska vi ta oss en promenad till affären och små handla lite.
Det gäller helt enkelt att man håller igång idag så man inte somnar i sandlådan hehe
Och att det blir en tidig natt för lilla mig.

Men nu är det dags att få i mig mitt kaffe och sedan sätta fart och låta dagen rulla iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback