Det bästa men också det sämsta beslutet

2010-09-26 @ 08:54:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det fyra dagar sedan House (housei) kom till oss, och jag måste säga att det är
över mina förväntningar. Jag som trodde att Oscar och Alvin inte skulle lämna House
ifred någon gång, men där hade jag fel. Det är tvärtom, där Oscar och Alvin är där är House.
Om grabbarna är ute och leker så sitter Housei vid ytterdörren och väntar på dem.
samma sak om någon av dem gråter så är det House som är framme först.

Att skaffa hund är något av det bästa jag och Camilla har gjort sedan barnen kom till världen,
men det är också det dummaste. Att bara tänka att när sommaren kommer så hämtar den
riktiga ägaren house, det kommer kännas kan jag tro, på bara fyra dagar så har man fäst sig vid honom.
Men det är också synd om Housei, en hund har också känslor och han kommer säkert att fästa sig riktigt
mycket med oss. Men vi får se hur det blir.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback