Den svarta människan med den svata jackan

2010-09-12 @ 13:54:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag var vi iväg redan vi 09:30 för att besöka den nya Wasaparken som är nybyggd.
Måste säga att det var jätte fint men ändå så kändes det inget speciellt med den.
Fråga mig inte vad som fattades, men det är väl så att man har lite för stora förväntningar på en stor park. Att den ska innehålla massa med roligt. Men tyvärr så hade den här parken inte så värst mycket. Men barnen hade det roligt och det är huvudsaken.

Efter parken så tog vi oss en tur in till McDonald’s.
Inget man själv är så förtjust i längre. Men barnen tycker om det precis som alla andra barn, så då är det bara för en annan att hänga med.

Sen träffa vi Camillas vän med sina döttrar och för att inte säga något namn så kan jag faktiskt berätta det mest roligaste jag har hört på väldigt länge a ng Camillas vän & hennes dotter.

När jag & familjen hade satt oss på bussen och väntade på att den skulle åka så kom Camillas vän med döttrar och satt sig och vänta på deras bus. Just då kom det en ”färgad, svart” man.

Dottern till mamma: En svart människa
Mamman till dottern: mm, en svart jacka (han hade då en svart jacka)
Dottern till mamma: En svart jacka och en svart man.
Mamman till dottern: mm, och titta bort.

Jag kunde bara inte hålla mig för skratt. Dörren på bussen stod öppen och man hörde så väl allting.
Det var riktigt gulligt och roligt. Samtidigt att titta på Camillas vän som inte riktigt vart hon skulle ta vägen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback