Den nya cykeln

2010-09-06 @ 19:32:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaha, den här dagen vart ju bra den också.
Tröttheten försvann efter ett tag och idag måste jag faktiskt säga att jag
har känt mig mer människa än vad jag har gjort på ett tag.

Men dagen har inte bjudit på så mycket saker.
Vi har mest suttit i parken och lekt. Oscar har varit med sin kompis och
Alvin har sprungit mellan dem och mig. Han är ju den som måste ha koll vad alla gör.
Sen har jag ju haft Oscar väldigt mycket hos mig som har frågat när mamma
kommer hem med hans nya cykel. Spelar ingen roll om man säger
Hon kommer snart, det är ett tag kvar. För det är lika mycket tjat för det.

Men vid 17:30 kom äntligen Camilla hem och Oscar vart jätte glad för sin nya cykel.
Han skulle snabbt iväg och cykla omkring.
Som tur är så är Alvin inte så mycket förtjust i att cykla så någon svartsjuka vart det inte.
Men han fick inte bara stå och titta på medans Oscar fick en cykel.
Camilla hade köpt en bil till honom som han sprang och lekte med.
Lilla Elizia fick också en leksak. Men det vart inte så mycket lek där inte.
Hon var alldeles för trött för det. Så istället gick jag och Elizia in och fixa kvällsmat.

Och nu är vi här. Barnen sover som tre små grisar och nu ska
jag och Camilla ta lite tid för varandra.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback