Barnen bestämde (badhuset)

2010-09-03 @ 08:56:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är väl lustigt att jag jämt ska vara jätte tröt på morgonen när Camilla är ledig.
Jag kommer absolut inte upp direkt. Men när hon går i skolan så går vi upp tillsammans och det finns inga tecken på trötthet från mig inte. Lustigt det där. Men nu ska ni inte tro att jag ligger kvar hur länge som helst. Kanske rör sig om 15 minuter eller så.

Men när jag nu slog upp mina ögon så möts jag av en glad Oscar som säger att vi ska till badhuset idag. Jaså? Jag var tvungen att fråga Camilla om hon hade nämnt det. Men det hade hon absolut inte.
Det var bara något Oscar kom på. Men vi hade inget inplanerat så badhuset var en bra idé.
Men först blir det lunch och efter det så åker vi och badar lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback