Att inte göra något

2010-09-01 @ 19:47:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vet inte vad jag ska säga om den korta intervjun som visades på tv4 18:30 ikväll.
Väldigt mycket var bortklippt. Men tur var väl det. Kände att samma fråga kom flera gånger fast hon bara vända på orden. Men det bästa kom med så jag är väl nöjd i alla fall.

Men nu är kvällen här. Oscar och Alvin har somnat och det är bara att ta vara på tystnaden här hemma och ta lite egen tid. Dock så ska jag inte vara uppe så länge till.
Lite små trött efter att ha hållit igång alla dagar sedan grabbarna började på dagis efter sommarlovet.
Men imorgon så har jag inget bestämt. Så under tiden Oscar och Alvin leker på dagis ska jag faktiskt bara vara hemma och leka med Elizia. Och när hon nu vilar så ska jag faktiskt inte göra något.
Bara va och kanske titta på film eller så. Känner att jag har gjort mig värd till att inte göra något.
Men dagen är inte lugn hur länge som helst. 13:30 så ska jag hämta hem mina små prinsar och leka som bara den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback