Är det barnen som gör så man blir trött?

2010-09-09 @ 20:59:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag känner mig faktiskt lite små seg nu när kvällen är här.
Kan det bero på att man har tre barn som kräver all tid man har?
Kan det också bero på allt annat man måste göra som att laga mat, tvätt mm?
Förmodligen är det så, men jag är riktigt glad för att tröttheten kommer när alla barn har somnat.
För då spelar det ingen roll om man är trött eller inte.


Dagen har för övrigt varit lugn. Inte allt för mycket spring fram och tillbaka.
Efter jag och barnen kom hem från dagis så hade vi barnens morfar på besök och även min mamma kom och sa hej. Det vart lite små prat och lite fika. Det var trevligt bortser från att Oscar och Alvin spelade över.
Dem gjorde allt de inte får göra och lite till. Även lilla Elizia börjar ta ton nu.
När ingen titta på henne och prata så skrik hon rätt ut för att få lite uppmärksamhet.
Då menar jag att hon vill att man pratar med henne hela tiden. Nu är det inget jobbigt skrik utan mer så man ler lite. Hon ser så fruktansvärt rolig ut när hon skriker.

Sedan efter morfar hade åkt hem så har vi bara varit ute och lekt. *
Oscar har varit med en kompis och cyklat. Jag, Alvin & Elizia satt i parken och lekte, även Camilla också när hon kom ut.
Och lite senare på det så gick jag in och städa av här hemma.
Mer en så har inte hänt, men känner nog att det räckte och blev över.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback