Äntligen är kvällen här

2010-09-05 @ 19:26:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äntligen är kvällen här och den här dagen har jag faktiskt bara
längtat tills den här tiden på dagen skulle komma. Är så fruktansvärt trött så
jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.
Sen har jag denna förbannade förkylning som bara blir värre + så har ena ögat börja rinna.
Ser ut som jag sitter och gråter. Låter inte så roligt va?

Men jag har i alla fall inte bara suttit i ett hörn och väntat på kvällen.
Först var jag i affären, sedan lagade jag mat och efter det har jag & resten av
familjen suttit i parken och grävt i sandlådan och gjort sandslott.
Sen för någon timme sedan städa jag av lite här hemma.
Så lite duktig är jag allt trots att jag är döende :)

Imorgon hoppas jag på en bättre dag. Att förkylningen börjar bli bättre och
självklart så hoppas jag på toppen väder. Vad man ska hitta på har jag dock
ingen aning om riktigt en. Men jag får ta och fråga mina barn så får dem
bestämma vad morgondagens äventyr blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback