100tals solrosor

2010-09-02 @ 11:24:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

På vägen till dagis idag så tog jag för en gångskull lite bilder på alla solrosor som finns på vägen till dagis. När jag säger alla så menar jag många, väldigt många solrosor.
Själv har jag 3-4 st. på gården men det vill inte riktigt blomma en.
Istället växer dem bara. Jag lär snart slå rekord på lägsta solrosen hehe.


Nu har jag i alla fall satt mig i soffan med en koppa kaffe efter att ha sövt lilla Elizia.
Som jag skrev i inlägget nedan så tänker jag ta den här tiden att inte göra något.
Bara slappa och ta det lugnt. För idag är det kanon väder och så snabbt Oscar och Alvin kommer hem blir det lek till 110.
Kanske att man tar en tur i skogen och leker lite och tar med lite massäck och tillbingar eftermiddagen där. Låter mysigt och det lutar starkt år det. Om nu inte grabbarna själva har en idé vi kan göra. Men det återstår att se när de kommer hem.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback