Tiden på dagiset

2010-10-07 @ 10:45:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag hade vi lovat grabbarna att jag och Camilla skulle stanna kvar på dagis ett tag, för att se vad dem sysslar med och så. Elizia stortrivdes och gick runt och kände sig som hemma.

Allting var jätte bra, riligt att vara med och så. Men det var bara tills vi gick ut.
Före ute regna det som bara den och mitt huvud kändes som is efter ett tag.
Men det var bara att stå och se glad ut och låsas att det är sommar.
Men vid tio tiden var det dags att gå hem. Elizia var jätte trött och en annan hade knappt någon känsel kvar i kroppen. Kanske jag borde ha tagit på mig lite varmare kläder, men ibland är det bra att vara efterklok?

Nu ska jag slänga mig i soffan med lite kaffe och se vad tv:n har att erbjuda.


Kommentarer

Postat av: sofia

Låter härligt vi ses ju lite nu mera när vi lämnar barnen:) får ta en fika snart?! hälsa familjen! / Fia

2010-10-07 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback