Man är bög om man bloggar

2010-10-12 @ 19:23:27 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Jag måste ha läst det mest roligaste för idag.
Jag ska helt enkelt vara bög för att jag bloggar? Inte bara jag då utan alla killar som bloggar är bögar.
Man ska alltså vara bög för att man har en blogg? Vem säger att ens homosexuella har en blogg?
Men menas det att även kvinnor är homosexuella, jag menar det är nästan lika många kvinnor som driver en blogg som killar. Snacka om att det har blivit överflöd med homosexuella.
Jag som även är gift och har tre barn… skit hur ska jag kunna förklara det här för frugan.

Men en annan fundering. Om vi killar lägger ner att blogga är vi inte bögar då?
Och självklart tjejerna också, lägger dem ner så är inte dem homosexuella längre?

Det sjukaste jag har hört om jag ska vara ärlig. Man bloggar väl för att det är roligt

Tele2 - bredband/abonnemang

Kommentarer

Postat av: Tess

Man blir nästan förvånad över de fördomar en del folk har. Självklart bloggar man för att det är kul :-) Några kanske bloggar för uppmärksamhet också.

2010-10-12 @ 19:33:38
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vem säger så?

2010-10-12 @ 22:15:01

Postat av: mikael till anonym

Jag läste det på facebook. sjukt hur vuxna människor tänker

2010-10-13 @ 07:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback