Hur blir det idag?

2010-10-31 @ 09:35:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag går inte klockan så snabbt och framför allt inte när man har ställt tillbaka tiden en timme.
Men jag får vara glad för att jag inte jobba natt för då hade det blivit en timme extra på jobbet och jag skulle varit mer död en levande.

Idag blir det först lite bus med barnen och senare vid 14 hugget ska jag iväg och repa med bandet.
Hårdrepa alla låtar vi ska ha med på våran debut album som vi ska hoppningsviss spela in i början av januari, eller så snabbt det är ledigt i studion.

sen får jag se om frugan ska ta med våran dotter Elizia och åka till västervik och hälsa på sin mormor och morfar. Kan vara skönt för dem att komma iväg och få lite tid för varandra och jag och grabbarna kan ha lite grabbkväll som då blir en barn film och lite godis.
Men inget är bestämt så vi får se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback