Gårdagen bjöd på allt

2010-10-26 @ 09:45:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gårdagen bjöd nästan på allt. Sjukdomar, filmer, mys, lek, Nya maträtter.

Var tänkt att jag skulle jobbat natt igår men klockan 9 kommer Camilla in och säger att jag allt får stanna hemma. Det var nämligen så att Oscar hade kräks och har man sådant jobb som jag så får jag inte gå om magsjuka är i närheten av mig, och Camilla kunde inte stanna hemma från skolan då hon hade ett prov igår som hon inte fick missa.
Men alla som har barn vet hur mysiga dem är när de är sjuka. Så det vart väldigt mycket film och det gjorde inget för mig och absolut inget för Alvin. Han är rena rama tv nörden hehe.
Men lite senare på eftermiddagen så började Oscar bli allt mer friskare och det vart lite lek med bilar och ett bad som ett avslut på kvällen.

JUST DET.. Innan Camilla åkte till skolan så tog hon med Elizia till centrum där hon tog hål i öronen på henne. Jag var väl inte så mycket med på det. Vem säger att hon ens vill ha hål i öronen?
Men det är inte så svårt att ta bort örhängena i såna fall. Hon vart kanon söt min lilla Prinsessa.


Hur som helst

Efter barnen hade somnat så gick man hemma och trava och vänta på att det skulle plinga på dörren,
Och kl 19:30 så ringde det och där stod en glad gubbe med vår första kasse från Linas matkasse.
Jag måste säga att det var första gången jag har plockat upp mat som jag verkligen gilla, alltså som julafton. Jag ville bara sätta fart direkt med att laga mat men det fick vänta tills idag, och idag blir det
Dillbakad torsk med tomat, kokt potatis och rårivna morötter






-

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback