En morgon utan stress

2010-10-05 @ 07:48:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Visst är det så. Barnen är redan klara med påklädning och frukost, så nu är det bara att ta det lite extra lugnt innan man ska ge sig ut och gå till dagis. Det är till och med att jag hinner med en kopp kaffe och det händer väldigt sällan. Oftast brukar det bli kaffe när jag kommer hem igen men inte idag. Barnen slutar aldrig att förvåna mig.

När jag nu kommer hem så blir det väl inte allt för lugnt kan jag tänka mig.
Jag tänkte dammsuga av lägenheten medans grabbarna är iväg kan ju behövas när man har tre monster till barn. Men sen blir det bara mys med dottern min och se vad hon vill hitta på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback