En galen fru & hennes barnvagnar

2010-10-05 @ 10:00:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vad ska jag ta mig till med min fru egentligen?
Har aldrig varit med om någon som är så galen i barnvagnar som min fru.
Sedan Oscar kom, alltså 4½ år sedan så har vi haft 11 barnvagnar om jag inte missa någon som jag säkert har gjort. Men minst 11 st., OH MY GOD.

Igår så åkte Camilla iväg och köpte vår nya tvillingvagn som blir då (om jag räknat rätt) elfte.
Fast den här gången så tror jag mer att hon tänkte på mig.
Det är jag som går hemma och tar alla tre barn + en hund till dagis tre dagar i veckan.
Fram tills idag har jag färdats dem i en enkel vagn och Elizia i bärsele.  Det har säkert sett roligt ut, ungefär som Familjen annorlunda, men det har funkat för mig. Visst så är det lite kämpigt med klagat har jag aldrig gjort. Men hur som helst så kommer det gå lite snabbare nu när man har en tvillingvagn. Elizia och Alvin i vagnen och Oscar på ståbräda sen är det bara att tutta och köra.

Nu ska ni inte sitta och tro att detta är vår första tvillingvagn, detta är fjärde eller femte.
Och varför vi inte har kvar någon av dem har jag dock ingen aning om, lite små förstörda kan jag tänka mig att dem blev. Men jag får vara glad att frugan är bra på att fynda vagnar för ett bra pris.
Den här gav vi 500 kr för och det är kanon. Får se hur länga jag får ha kvar den här hehe


Kommentarer

Postat av: rock n roll mamma

det var en billig vagn! önskar jag också kunde hitta så bra vagnfynd! tycker alla tvillingvagnar är så dyra! vi har en rosa babytravel just nu men den känns lite klumpig!

2010-10-05 @ 10:11:53
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback