Det är bara att bita ihop

2010-10-20 @ 14:30:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var ett tag sen man skrev något här så det är väl kanske dags att uppdatera lite.

Har fått den stora äran att få hela november med jobb. Vet inte om jag ska vara glad eller inte.
Visst det är roligt med jobb.. ibland. Men det är bara det att jag ska jobba natt och kan bara sova när Camilla kommer hem ifrån skolan eller när hon har sina långa raster. Så jag ser inte riktigt fram emot november månad, det är trots allt 15 nätter som är väldigt tätt inpå varandra och har inte alls lång ledighet i mellan. Men det är bara bita ihop och tänka att det kommer bli roligt i december då lönen kommer. En månad ska man väl klara av ?

Jag tjuvstartar redan inatt då jag vart jobbet ringde och fråga om jag ville jobba.
En natt kan jag väl värma upp med. Men det är bara det att jag har så svårt att sova om dagarna och är van att vara trött vid 22 tiden och vara i säng senast 22:30. Men samma sak är väl det där. Bara bita ihop och se glad ut. Men det slutar inte där. Imorgon när jag kommer hem så ska jag först gå med barnen till dagis för Camilla börjar skolan 8:10 och barnen ska lämnas 8:30. Sen ska jag hem och och leka med Elizia och vänta på att Camilla ska sluta skolan som är då 11:10, hon är då hemma 11:30. Då får jag sova några timmar. Men det blir bara några timmar, sen måste jag vakna till och bli pigg och glad för kvällen imorgon har bandet en spelning som börjar 19:00.

Som ni säkert förstår så kommer jag vara död imorgon. Men som sagt bara bita ihop haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback