Den långa turen till dagiset

2010-10-12 @ 09:59:10 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hemma efter en långtur till dagis. Oftast brukar den lilla biten ta 15 minuter att gå, men idag vet jag inte vad det var med Housi. Han skulle stanna i varje hörn och bajsa och det jobbigaste var att det kom inget. Så där stod jag och barnen i kylan och vänta på att han skulle bli klar.
Tack vare honom kom vi 30 minuter försent, tror ni jag var förbannad på hunden eller?

Men nu är man hemma igen i värmen och kaffet är upphällt och nu ska jag först leka med Elizia tills hon vill vila sen blir det att börja packa. Visst låter det som en jätte roligt tisdagsförmiddag
Får väl hoppas på att eftermiddagen erbjuder något mer spännande.

Bokia.se

Kommentarer

Postat av: HUSnrNIO

När väl kidsen knatar på så ska man behöva vänta på hunden:O Förstår frustrationen... =) Ha de gött.

2010-10-13 @ 16:12:35
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback