Den där med musiken och skogsutflykten

2010-10-10 @ 18:45:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så var den här helgen snart över och det väntas en ny spännande vecka, eller spännande vet jag inte om jag ska säga. Ska sätta fart att börja packa inför flytten medans grabbarna är på dagis. Men det får jag göra när Elizia vilar middag. Idag har det varit en lugn och härlig förmiddag. Bara varit hemma och lekt med barnen. Men eftermiddagen bjöd på lite musik då jag åkte iväg och repade med bandet. Vi satt igång med en ny låt som känns riktigt lovande, men mycket jobb kommer det bli för den låten. Vi gick mest igenom alla låtar som ska vara med på spelningen den 21 oktober. Så ni som bor i norrköping eller har vägarna förbi just den 21 oktober kl 19:00 rekommenderar jag er att ta en sväng in till kulturkammaren och lyssna på oss. Det kommer bli ett jäkla drag, det kan jag lova. Hur som helst, medans jag var och repa så var resten av familjen i skogen tillsammans med barnens mormor och faster. Låter på grabbarna att det var en riktigt härlig eftermiddag i skogen. Men vem tycker inte om skogen, och just nu när det är höst också. Lite varm choklad och smörgåsar så är en skogsutflykt på topp och det var just det dem hade med sig. Nää nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe och sedan se om jag orkar med se någon film. Tröttheten smyger sig på så jag får se vad jag orkar med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback