Den där med jobbiga mornar

2010-10-11 @ 09:11:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu börjar morgonen bli lugn och det är nu man kan slå sig ner med en kopp kaffe och börja andas.
Jag verkligen hatar mornar. Barnen går på högvarv och är överallt. Vet inte riktigt varför dem gör så, men det är ett jäkla liv innan man har fått frukosten på bordet. Medans man håller på med frukosten så tjatar dem ihjäl en annan och det är om alltmöjligt.

Men nu har lugnet kommit till vårt hem och kaffet är upphällt och det är bara att hämta nya krafter.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med barnen. Camilla åker iväg till skolan så jag lär väl ha händerna fulla. Men jag tänkte se om dem vill upp till skogen idag också och leka.
Där får man allt många timmar att gå. Om nu inte grabbarna redan har tänkt ut något annat.

Familjeapoteket

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback