Den där med flytten

2010-10-11 @ 19:44:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Och så var det kväll igen. Tänk att man fick uppleva en till måndag i sitt liv, det är inte alla som får?

Dagen har förövrigt varit lugn och skön. Någon skog vart det inte, utan istället så valde grabbarna att gå till den nya parken som hyresbostäder har byggt på andra sidan vägen.
Oscar och alvin hitta direkt en killa att leka med och det kändes skönt att se. För det är just på den sidan vi ska bo på och just den sidan är det massor av barn som bor. Så jag tror allt att dem kommer hitta många nya vänner.

Även idag så kom det en gubbe från hyresbostäder och gjorde en snabb besiktning av lägenheten och det gick snabbt och smidigt och inget fel var det heller han skrev upp. Så på onsdag ska vi alla ner och skriva nya kontrakt sen är det bara att vänta och längta tills dagen kommer då man säger hej då till det här stället och säger hej till nästa.


Imorgon är det dagis för grabbarna igen och jag själv ska sätta fart att packa här hemma.
Bland annat så ska jag se till att bli klar med mitt så kallade musik/datarum. För där inne har jag allt och lite till.

Lekmer.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback