Den blöta turen

2010-10-14 @ 09:16:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Så har man kommit hem ifrån en blöt tur till dagiset.
Visst det spöregna inte, men blöt var det. Det märkte jag på hunden när jag kom hem.
Men jag får väl glädja mig åt att det är sista dagen den här veckan jag behöver gå till dagis.

Nu blir det lite kaffe och koppla av medans Elizia vilar.
Hade tänkt att ta dom här tre dagarna grabbarna var på dagis och packa. Men jag är i stort sätt klar nu. Några skåp finns det väl kvar att tömma men det går på en dag. Sen är det också över en månad kvar tills man flyttar. Men jag kan vara glad att jag är ute i godtid.

Igår skrev vi kontrakt för nya lägenheten så nu finns det ingen återvändo.
Inte för att vi har ändrat oss, tvärt om. Tror alla i familjen längtar att flytta här ifrån och få större.
Jag har aldrig riktigt brytt mig när vi har flyttat. Det har varken varit roligt eller tråkigt.
Men nu känns det bara roligt och positivt.

Nää om jag ska ta tag i kaffet nu.

Bokia.se Babyshop

Kommentarer

Postat av: rock n roll mamma

skönt att vara klara i tid för flytten. ibland får man ju flytta in lite innan också..det enda tråkiga är sflyttstädningen! blää..

2010-10-14 @ 09:23:00
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback