Känner mig ganska klar

2010-11-02 @ 18:58:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var det kväll igen, barnen sover som tre små grisar och känner jag min väl så blir det snart sängen för mig också. Lite små trött, trots inget speciellt gjort. Jag skulle egentligen ha packat lite idag medans barnen var på dagis. Men jag har väl vandrat omkring i lägenheten och kollat och jag hittar inte riktigt något som ska packas längre. Det som är uppe är sånt vi måste ha.
Man får väl helt enkelt ta allt när det börjar närma sig. Men i stort sätt är redan allt nerpackat, bara lite små plock som sagt kvar.


Imorgon väntas dagis för grabbarna och jag och Camilla ska stanna kvar för att ha ett litet föräldramöte eller vad man ska säga. Hur det går för Oscar och Alvin, vad dem har utvecklas med och så vidare. Ska bli roligt att höra.
Men efter mötet är det raka vägen hem och försöka få lite sömn för imorgon börjar mitt november schema för natt jobb. Så nu är fritiden slut… BLÄÄ säger jag.
Men jobba måste man har jag hört.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback