John Blund väntar i varje hörn

2010-11-07 @ 20:55:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så var den här dagen slut. Inte gjort så värst mycket men endå så har dagen sprungit iväg, precis som vanligt.  Men det är väl så i alla barn familjer kan jag tänka mig.

Men idag har vi verkligen tagit vara på vädret. Ett kanon härligt höstväder som man inte säger nej till.
En härlig promenad till affären var det vi började med. Tog vara på turen och inte allt för långa steg.
Väl i affären så var det att komma på vad man skulle handla till middag. Idag var en sådan dag då jag inte hade en aning om vad jag skulle laga, så jag skulle gå runt i affären tills jag hitta något jag vart sugen på. Men som vanligt så hinner jag bara in så vet jag exakt vad jag vill laga.
Så idag fick det bli fläskfilé gryta och potatisgratäng. Lika smarrigt som vanligt.

Det tog sin lilla tid att laga maten men när den nu var klar så åkte det ner ganska snabbt i magen.
Efter maten så var det bara att gå ut igen och den här gången så tog vägen oss hem till min kära mor som bjöd på lite fika. Dock så var det inte lika skönt ute som förut, men det är bara att klä sig lite extra varmt så är det inget att gråta blod över.


Men nu är vi hemma och barnen har hoppat ner under täcket och sover som tre små grisar.
Vet inte riktigt hur jag ska hålla mig vaken lite extra länge idag med tanke på att jag måste försöka sova lite extra länge imorgon på grund av att jag jobbar natt. Känner mig helt slut och ögonen vill bara stängas och John Blund väntar i varje hörnJ Men det är väl inte värre en att jag får ligga kvar i sängen imorgon och dra mig lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback