Jobbig vecka som kommer

2010-11-07 @ 11:29:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så var det söndag och den här veckan börjar ta slut och imorgon börjar en ny.
Jag vill inte säga att jag ser framemot nästa vecka. Kommer jobba ihjäl mig och sova för lite.
Mån, tis., ons. och torsdag är de dagar jag kommer jobba natt nästa vecka. När jag går av kl 07:00 på morgonen ska jag först hem och lämna Oscar och Alvin på dagis för att Camilla inte hinner det då hon börjar skolan 08:10 och dem ska lämnas 08:30. Sen ska jag hem och hålla mig vaken och leka med Elizia tills Camilla kommer hem från skolan. Man får vara glad att hon bara har typ en – två lektioner på förmiddagen och sedan har en lång håltimme. En jobbig november månad men man får se positivt på det hela. December lönen kommer att se bra ut.

Helgen har förövrigt varit lugn och skön. Igår hade vi först besök av min pappa och hans fru och precis innan dem skulle gå hem så kommer barnens morfar. Under tiden han var här så passa även jag på att flytta vårat ute förråd till nya lägenheten. När jag nu kom tillbaka så kommer barnens mormor på besök.  Ja, vi hade mycket besök igår som ni säkert märker.

Idag blir det väl också lite små lugnt. En tur till affären ska vi alla så småningom och sen får man se vad dagen erbjuder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback