I like it

2010-11-01 @ 18:40:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag plockade jag fram en kavaj som jag fick av min frus bror för ett bra tag sen.
Har ej använt den tills nu, fråga mig inte varför men idag så kände jag lite att den kunde passa in i min lite små nya stil, och visst gjorde den det. Den passar ju som fisken i vattnet.


Dagen har förövrigt varit lugn i ett lagom tempo. Jag, Alvin och Oscar åkte iväg med grannen Britt till Coop och små titta lite. Men idag hitta jag inte något som jag var intresserad av.
Men det var skönt att komma iväg lite och få tiden att gå. Oscar och Alvin trivdes då de fick både åka buss och spårvagn. Det är deras höjdpunkt. Dock så förstår jag inte vad som är så roligt med det. Men barn är ju barn och huvudsaken är att dom har det bra och tycker saker och ting är roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback