En bra start?

2010-11-01 @ 09:02:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är det inte ens en månad kvar tills vi flyttar, och jag längtar som bara den.
Hoppas verkligen att den här månaden går snabbt så vi snart är där.

Sen är det bara den där andra detaljen att börja göra om hela lägenheten. Visst det är roligt med att hitta saker till alla rum och hörn är inte det lättaste varje gång.
Tog en titt om jag kunde få lite inspiration någonstans på möbelsidor. Men det var inte mycket man hitta. Sen är det just det att titta på internet är inte det samma som att se dem framför ögonen.
Så jag får allt vänta tills man tar en liten road trip till alla möjliga möbelaffärer.

Men något jag hitta som jag tyckte var snyggt var till hallen. Skohylla, spegel och lite annat.
Dock så är det bara början av en hall men en bra start kan jag tycka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback