Dop och farsdag

2010-11-14 @ 19:03:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår så var det äntligen dags för Elizias dop. Jag måste säga att det var en lyckad dag och tror att min lilla tös var glad av all uppmärksamhet. Jag som verkligen trodde att oscar och Alvin skulle riva kyrkan hade verkligen fel. Oscar satt stila och rörde sig inte en enda gång. Alvin stod framme vid oss ett litet tag sedan gick han och satt sig han med. Fick allt ge mina stora grabbar mycket beröm efter dopet var slut.


Idag blev jag väckt 10:30 av en mycket kärleksfull fru och glada barn.
Det är ju farsdag så barnen fick allt ge sin pappa många kramar hehe.  Så en mysig förmiddag blev det och jag fick en toppen start på dagen. Även Håkan stannade kvar igår över natten, Håkan som blev Elizias gudfar (fader) ville allt stanna kvar och busa med mina barn.

Resten av dagen har bjudit på bus och massa med mys. Men nu ska jag ta vara på den tiden som är kvar innan jag ska iväg till jobbet. Känns inte så roligt att jobba natt men måste man så måste man.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback