Den tröga människan

2010-11-01 @ 08:30:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den människan som kom på att ställa fram klockan en timme och även bak en timme måste vara den mest trögaste person i hela världen. Jag menar vad tänkte han/hon på?
Att det skulle märkas någon skillnad? Det är fortfarande lika mörkt på vintern och lika ljust på sommaren. Vi äldre har väl inte så många problem och stör oss inte så mycket att få sova en extra timme och sova en timme mindre. Men barn bryr sig absolut inte. Dem sover de timmar dom brukar.
Som ni säkert förstår så var mina barn vakna innan kl 6 i morse. Ögonen går i kors och jag vandrar som en zombie. Nu ska jag dricka lite kaffe och hoppas på att tröttheten försvinner snart.

Lite senare idag ska vi alla åka en liten sväng till Copp och kolla lite. Vad vi ska kolla på har jag ingen aning om, men det är alltid lite extra roligt att vandra omkring i en affär som man sällan är i.
Det ända jag vet att jag ska köpa en någon ”special” tejp som jag ska ha för att laga våran toadörr.
Jag var lite klantig när jag flytta runt på möbler och råkade göra ett hål i dörren.
Men så kan det gå som sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback