Bättre sent en aldrig

2010-11-12 @ 14:43:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan svejsan
Var par dagen sedan jag skrev något här. Men har man mycket jobb och tre barn hemma så får man ta den tiden man har.

Jag har inte så värst mycket att säga, som sagt mycket jobb så mer har inte hänt om jag säger så.
Men imorgon så är det äntligen dags för elizia att döpas. Vi har väntat allt för länge med det här och om ni fråga mig varför så har det alltid varit något som har kommit i vägen.
Men personligen så tycker jag att det känns mer roligt att ha dop nu när hon är så stor. Hon är med mycket mer en vad hon skulle vara om hon var en månad som bebisar brukar vara när dem döps.
Så jag tror att morgondagen kommer bli kanon. Sen har jag också satt min kära mamma på att göra smörgåstårta till alla som kommer imorgon. Är det någon som kan göra smörgåstårta så är det min mamma och jag är inte den enda. På Oscar och Alvins dop hade vi också mammas smörgåstårta och alla som var där sa lika så – världens godaste.

Så snart ska vi alla iväg till affären och köpa hem kaffe,läsk och allting annat som ska vara med på fikat efteråt. Jag som inte tänker hela tiden kom på det idag att vi inte har köpt in det. Men bättre att jag kom på det idag en att jag gjorde det igår. Vore väl lite väl taskigt om man inte bjöd på kaffeJ

Ja det var väl allt just nu. OVER and OUT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback