Åh hej och hå

2010-11-02 @ 07:37:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Och så var den här dagen igång. Måste erkänna att jag var lite små trött när barnen kommer in 06:20, men om man bara får ligga kvar i sängen någon extra minut så är man snabbt på benen igen.
Nu sitter man här med en kopp kaffe i hand och varvar ner innan man ska ge sig ut i det kyliga vädret och lämna grabbarna på dagis.

Under tiden dem är där så ska en annan sätta fart att få ner det sista i kartonger (sånt vi inte använder) Ska också ta tag i alla leksaker som ligger på uteplatsen och rensa bort allt dem inte ska ha med sig. Så jag har några timmar framför mig nu. Låter väl som en rolig tisdag?

Men jag får allt se framemot dagens middag som frugan ska slänga ihop.  Idag blir det gulaschgryta som är den sista maträtten från Linas matkasse. Ni som undrar vad vi tyckte om just Linas Matkasse så är det ingen höjdare. Vet inte om vi bara fick tråkiga måltider den här veckan eller om vi har dålig smak på mat. Men visst, inspiration har man allt fått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback