Vilket äventyr blir det idag?

2010-07-16 @ 09:41:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår kom regnet. Tror säkert att många vart lite glada.
Men idag är det solsken igen. Och det gör mig glad. Har också önskat regn den sista tiden, men när de nu kom så ville jag bara ha sol igen. Visst, regnar det så blir det friskare luft bla bla. Men jag bryr mig faktiskt inte om det.
Är det sommar så är det. Nackdelen med sommaren är att det är så varmt på jobbet. Men det är det ända.
Är man ledig och det är kanon varmt så finns det alltid någon man kan göra åt saken, nämligen att bada.

Idag verkar det ändå lite svalare ute. Så jag tror inte det blir någon sjö idag utan istället kanske man tar skogen och leker och busar lite. Vi har vårt lilla ställe. Där en stor koja finns, lagom stora berg så barnen kan klättra på.
Och ett perfekt ställe att sätta sig och fika.
Men än så länge är klockan bara lite över halv tio på förmiddagen så det kan ju bli riktigt varmt idag också.
Så jag får vänta och se vilket äventyr jag väljer.


Kommentarer

Postat av: Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

Hehe jo det är väl så skulle jag tro :)



Nja det vet jag dock inte om jag kan hålla med om, men den tiden innan är alltid roligt att tänka tillbaka till..



Tack detsamma! Ha en underbar dag nu! :D

2010-07-16 @ 10:14:35
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback