Värsta natten på mina 24 år

2010-07-20 @ 08:38:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Gårdagen
Slutade att jobba klockan 07:00 och gick raka vägen till sängen när jag kom hem.
Men många timmars sömn vart det inte för mig. Klockan 12 så kom frugan och barnen in och berättar att vi ska åka till barnens morfar.
Bara för mig att gå upp och försöka se glad ut.

Hemma hos barnens morfar så vart det mat, fika, skratt och lek.
En härlig eftermiddag som vara fram till sena eftermiddagen.
Vi var hemma hos oss igen vid 18 hugget. Men då väntades en fika inne hos grannen.
Oscar och Alvin försvann direkt till parken och lekte med alla barn som var där.

Sen, kvällen/natten var den värsta natt jag har varit med om, och då lovar jag också den värsta natten.
Oscar och Alvin somnade skapligt precis som vanligt. Det gjorde Elizia också.
Men när jag och Camilla hoppade i säng hade vi Elizia vaken. Fram till 05:00 så vaknade elizia minst en gång i halvtimmen och var sur som en citron. Förmodligen så är det lite tänder på g.
Men det är fortfarande min värsta natt under hela mitt liv. Är dödare än de som är begravda.
Men det är bara att bita ihop. Dricka kaffe så är man snart igång igen.

 


Kommentarer

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 08:53:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback