the one with the beach

2010-07-15 @ 08:38:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Go morgon alla pigga och glada människor.
Nästan så man känner sig lite små trött fortfarande. Men jag håller på med att dricka upp morgonkaffet så jag är snart på fötterna igen.

Idag blir det att bosätta sig vid stranden och njuta av sol, bad och massa bus.
Även min goda vän Håkan ska följa med. Barnens favorit om jag säger så. De är helt galna i honom så jag tror att den här dagen blir kanon.

Men första ska vi till affären och små handla lite smått och gott som vi ska ha med oss.
Sen tänkte vi också se till att äta någon lätt lunch så man inte behöver ha så brotom hem.
Det blir några timmar här hemma innan det är dags att gå. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge




Kommentarer

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilka härliga bilder, och fina barn ni har :)



mtsig blogg!



ha en toppendag!

2010-07-16 @ 14:12:50
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback