Ta igen lite tid med barnen

2010-07-13 @ 04:32:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snart får jag åka hem, och ni kan inte förstå hur skönt det ska bli att vara ledig i 4 dagar.
Så idag ska jag bara sova till 12 och sedan blir det att ta igen lite tid med barnen.
Leka och busa. Kanske att man tar en tur upp till sjön och badar lite.
Eller en tur i skogen och plockar lite bär. Beror på hur trött jag kommer vara.
Ensjön ligger ungefär 20-25 minuter bort och skogen är bara 5 minuter.
Så det lutar mest att man tar barnen till skogen och leker och tar sjön imorgon.

Får hoppas att regnet inte kommer nu under min ledighet, eller på kvällen får det gärna komma.
Men under dagarna vill jag ha den här otroliga värmen och inte något regn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback