Stora som små

2010-07-13 @ 05:14:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varför är små Yoogi godare än stora?

Det spelar ingen roll vilket märke det är, vem som har tillverkat den själva yoggi.
Jag tycker att dem små är bettydligt godare än dem större förbakningarna.
Det är väl samma innehåll antar jag.

Jag har faktiskt köpt både stora & små i samma märke & tillverkare för att vara på säkra sidan så det inte är jag som inbillar mig. Men fortfarande så är det dem små.
Kanske det är för att det är så lite i just dem små och man tar vara på den och njuter av det lilla man får?

Så här på morgonen, då det är lite lugnare så brukar just sådana funderingar komma upp i mitt huvud.
Lite onödigt att just tänka på det, men har man inget annat att tänka på så har man inte hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback