sovperioden

2010-07-12 @ 16:27:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God eftermiddag på er där ute.
Har precis vaknat till liv. Känner mig lite små hängig fortfarande, men kommer säkert på fötter straxt.
Vart väckt av min kära granne som stod och ringde på dörren som en galning på grund av att min fru hade ringt honom och frågat om han kunde gå och väcka mig genom att ringa på dörren.
För min mobil var avstängd och Camilla kunde inte få tag i mig.
Inte det roligaste att vakna till, men nu är det gjort och det är bara att se glad ut.

Den här sovperioden från kl 07:30 då jag kom hem från jobbet så har jag vaknat säkert 5 gånger av värmen.
Inte alls roligt, för jag har såna problem att somna om igen. Men efter ett tag så sov jag som barnet igen.

Nu ska jag snart ta en tur till affären och små handla lite och även möta upp resten av familjen som är hemma hos en god vän till Camilla. Och efter man kommer hem från affären blir det att laga mat, efter duscha och sen är det bara att hoppa på cykeln till jobbet. Men inatt kan jag tänka att imorgon blir jag ledig och 4 dagar framåt så det ska bli skönt.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback