Snart får jag sova

2010-07-28 @ 05:39:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En timme och 30 minuter kvar av den här arbetsdagen, eller natten.
Sen är jag ledig till fredags kväll då jag går på igen.
Ska bli riktigt skönt att sova hemma tillsammans med frugan i två nätter.
Sen är det helgen som kommer och då är det nattjobb igen.
Men det är bara att stå ut och hoppas på att helgen bara flyger förbi.
För efter helgen blir jag långledig.

Idag blir det inte många timmars sömn för mig. Ska väl försöka vakna till vid 12 hugget för att vända tillbaka dygnet. Får bli att vara lite väl överdrivet aktiv.
Är det bra väder och inte regn blir det att vara ute till kvällen med barnen.
Annars om nu regnet vill välkomna oss så blir det lek till 110 inne istället.
Men det är sånt som märks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback