smitare körde på en tvååring & hans pappa

2010-07-17 @ 23:32:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Stackars den här tvååringen. Jag hoppas att han mår bra och bara fick något skrapsår och inget annat.
Men pappan tycker jag absolut inte synd om. Vad gjorde han ute med sin tvååriga son klockan 02:00?
Visst han kanske hade varit hos några vänner och små pratat och klockan sprang iväg.
Men jag tycker inte att man GÅR hem klockan 02:00. Spelar ingen roll hur trevligt man än har det.
En tvååring ska sova vid den tiden och inte vara ute på en promenad.
Kanske han sov där de var, men då tar man bilen hem eller lägger pojken i en vagn så han får fortsätta sova.

Så jag tycker riktigt synd om pojken som först var ute så sent och att han också ramlade med sin pappa då de blev påkörda bakifrån av en moped. Det kunde ha slutat riktigt illa.
Jag har sett precis som många andra hur folk åker med sina mopeder. Det är riktigt snabbt och även utan hjälm.
Det är riktigt otäckt när man tänker vilka olyckor det kan bli.

P.S. Kom inte och säg att man kan vara ute för att det är varmt inne. Alla har väl hört talas om fläkt, aircondition?

Läs inlägget här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback