Ska man få klä sig hur man vill på sommaren ?

2010-07-18 @ 04:13:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Självklart. Varför ska man inte njuta av sommaren till 100% ?
Ta mig som exempel. Är det 25-30 grader ute så går jag med bar överkropp bortser från affärer.
Men det är också det ända stället. Annars går jag med bar överkropp överallt.
Varför skulle jag inte, varför skulle jag ha ett linne som kletar sig fast på kroppen?
Går det en annan man bredvid mig med världens öl mage och skäms lite över sin kropp, så tycker jag fortfarande att han ska njuta av sommaren och inte skämmas över sin kropp. Vill han ta av sig i bar överkropp så gör det. Skit i vad andra tycker.

Är det sommar så ska alla få njuta av den och vädra hela kroppen.
Så länge ingen spring naken så tycker inte jag att folk ska bry sig.
Men kanske allt handlar om avundsjuka. Inte vet jag


Kommentarer

Postat av: sandra

Kika in på min blogg!

skriver om koreansk pop!

om du tkr om de lär du gilla min blogg!

Om du inte vet va de är gå in på min blogg och lyssna!

You May like it!

2010-07-18 @ 04:20:17
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback