Seg dag till tills nu

2010-07-24 @ 17:48:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har det verkligen varit en seg SEG dag.
Har varit och handlat med grabbarna och mamma, sen har det mest varit en städdag.
Camilla fick den stora äran att slänga leksaker som är lite små trasiga och leksaker de inte leker med.
Det var ganska mycket som vi slängde iväg, men det är snart uppfyllt med nya leksaker igen :)

Snart så kommer Camillas vän Emelie med familj som ska grilla lite med oss.
Hoppas att regnet håller sig borta under tiden man grillar.
När jag nu skrev Camillas vän så är väl jag lite vän med dem också, har inte träffat dem så många gånger men någonstans ska man väl börja. Grymt trevlig familj i alla fall så det är ett + i kanten.
Man har inte så många vänner med barn som verkligen är en "bra" vän.
Det är mest jag & Camilla som åker överallt för att umgås, och se till att barnen håller kontakten med sina vänner. Men det är sällan folk kommer till oss.
Vi bor så långt ifrån, säger de flesta. Men dem andra bor väl lika långt ifrån oss?
När jag skriver långt ifrån så är det MAX 20 min med buss och 10 min med bil. Så, så överdrivet långt är det faktiskt inte.
+ så är vi dem ända som har tre barn. Men vi har inget emot att åka runt. Men någon gång kan det vara skönt om folk kan ta sin feta röv och komma hit hehe

Men idag kommer Emelie & Chrille med familj till oss och tror inget annat än att det blir en trevlig kväll.


Kommentarer

Postat av: Maliniiininininin

förlåt då ;)

2010-07-25 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback