Reklam idioten

2010-07-12 @ 03:37:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag spyr på all reklam som är på tv:n.
Den ena är värre än den andra. Som ex den reklamen som är om målarfärg.
Allt utspelar sig 2050 och det är ett ända hus som fortfarande har färg på sig är det som målades av färgen ONE.
Jag tvivlar starkt på att denna färg är så pass bra som reklamen påstår.

Även något som irriterar mig är reklamen om blöjor.
Att just Pampers ska vara så bra. Nu är det så att jag har i stort sätt provat alla olika plöjer på mina barn och Pampers är något som verkligen är dåligt.
Det märket som verkligen är bra och som nästan håller nästan hela natten är Willys blöjor.
Pampers blöjor fick vi bytta 2-4 gånger om natten.

Samma sak om toalettpapper. Varför vill någon slänga upp 30-40 kr för några rullar toapapper när man kan få det dubbelt så billigare. Det är ju trots allt något man har på toaletten och inget som ska se fint ut.

Vet inte hur ni andra ser på detta. Men smaken är som baken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback